Status
Not open for further replies.

deutschchan

Member
br - bom eu sempre quis construir uma das naves de halo então decidi fazer de uma das naves mais clássica da franquia os cruzadores de batalha ccs
-
in - well i always wanted to build one of the halo ships so i decided to make one of the most classic ships in the ccs battlecruisers franchise
-
Sem título.png

br - aqui esta o pdo e o pdf e quase alguém saiba colocar texturas ou queira editar e organizar as peças de uma maneira melhor que a minha . e se for assim compartilhe com a gente .
-
in - here is the pdo and the pdf and almost someone knows how to place textures or wants to edit and organize the pieces in a better way than mine. and if so share with us .

Attachments

• c.c.s.pdf
    809.5 KB · Views: 143
  • c.c.s.pdo
    1.5 MB · Views: 184
Last edited:
pt-br - um mais simples dessa vez ... espero que nao tenha nem um problema com isso .
-
ing - a simpler one this time... hope you don't even have a problem with that .

Sem título.png

aproveitem
-
Enjoy

Attachments

• covenant-space banshee.pdf
    702 KB · Views: 170
  • covenant-space banshee.pdo
    739.1 KB · Views: 182
pt-br - voltando aqui com o melhor trabalho que posso oferecer a vocês aqui
-
ing - coming back here with the best work I can offer you here
UNSC - longsword 2.png

amanha espero terminar o destroyer classe halberd um nave que eu gosto muito pelo seu desenho
-
tomorrow i hope to finish the halberd class destroyer a ship that i like a lot for its design

Attachments

• UNSC - longsword .pdo
    902.3 KB · Views: 188
  • UNSC - longsword .pdf
    223.2 KB · Views: 153
pt-br - como prometi ontem o destroyer classe halberd uma nave com um desenho que eu acho muito legal
-
ign - as i promised yesterday the halberd class destroyer a ship with a design that i think is really cool
UNSC-halberd class destroyer (2).png

foi o melhor que consegui fazer a vocês espero que não esteja muito difícil.
-
It was the best I could do for you, I hope it's not too difficult.

Attachments

• UNSC-halberd class destroyer.pdf
    719.2 KB · Views: 193
  • UNSC-halberd class destroyer.pdo
    1.7 MB · Views: 185
c.a.s ou valiant qual vocês acham que eu deveria fazer agora
-
c.a.s or valiant which one do you think i should do now

PT-BR - mais um modelo de banshee sendo esse o tipo-26 de halo ce , 2 , 3 e 3 odst ,
mais um simples oque
-
ING - one more model of banshee, this being the type-26 of halo ce, 2, 3 and 3 odst,
one more simple what will you find

Banshee tipo-26.png

bom acho que agora começarei a fazer o cruzador classe halcyon ... é
-
well i think now I'll start to make the halcyon class cruiser... yeah

Attachments

• covenant banshee tipo-26.pdf
    424.6 KB · Views: 153
  • covenant banshee tipo-26.pdo
    925.6 KB · Views: 188
e eu farei a fazer o classe halcyon pois eu acho que talvez seja mais fácil do que o valiant ou c.a.s
-
and i'll do the halcyon class because i think maybe it's easier than valiant or c.a.s

Sem título.png

PT-BR - como o titulo diz , por recomendação de alguém estarei postando os meus próximos modelos aqui e aqui vai uma pequena amostra
-
ING - as the title says, on someone's recommendation I'll be posting my next models here and here's a small sample

Last edited:
PT-BR - obrigado para quem colocou minhas postagens anteriores aqui , de verdade
-
ING - thanks to whoever put my previous posts here, really

PT-BR - o ... SCARAB , o famoso scarab veiculo apresentado pela primeira vez (esse modelo ) no halo 3 e que tambem apareceu em halo reach e apois 3 dias organizando as peças aqui esta
-
ING - the ... SCARAB , the famous scarab vehicle presented for the first time ( this model ) in halo 3 and that also appeared in halo reach and after 3 days organizing the parts here it is
COVENANT-Scarab (2).png

então oque acharão
-
so what did you think

Attachments

• COVENANT-Scarab.pdf
    1.7 MB · Views: 178
  • COVENANT-Scarab.pdo
    4.3 MB · Views: 176
PT-BR - depois de um bom pequeno descanso aqui eu volto com mais uma nave da UNSC
-
ING - after a good little rest here I come back with another UNSC ship
UNSC-Halcyon class ligth cruiser (2).png

agora o próximo será o cargueiro classe athens do sins of the propthes
-
now the next one will be athens class carrier from sins of the propthes

Attachments

• UNSC-Halcyon class ligth cruiser.pdf
    1.3 MB · Views: 190
  • UNSC-Halcyon class ligth cruiser.pdo
    2.1 MB · Views: 182
PT-BR - como falado ontem o cargueiro classe athens do sotp esse foi bem rápido oque me deixa feliz
-
ING - as mentioned yesterday the athens class carrier from sotp this was very fast which makes me happy
UNSC-Athens Class Carrier (2).png

esse é um dos modelos mais antigos que eu testei no peparkura a quase 4 anos eu acho
-
this is one of the oldest models i tested on peparkura almost 4 years ago i think

Attachments

• UNSC-Athens Class Carrier.pdf
    509.3 KB · Views: 157
  • UNSC-Athens Class Carrier.pdo
    1.7 MB · Views: 128
eu gostaria de perguntar quantos de vocês jogam sins of the propthes ? ( eu não pois meu pc da guerra forerennuer x flood não aguenta )
-
I would like to ask how many of you play sins of the propthes? (I don't because my pc of forerennuer x flood war doesn't hold)

7.png

PT-BR - esse é ... algo complexo quando eu comecei a organizar as peças eu pode ver muitas problemas do modelo 3d ... muita atenção caso você a construir
-
ING - this is ... something complex when I started to organize the parts I could see many problems of the 3d model ... pay attention if you build it
UNSC-artemis class battlecruiser (2).png

boa sorte com esse aqui
-
good luck with this one

Attachments

• UNSC-artemis class battlecruiser.pdf
    1.4 MB · Views: 153
  • UNSC-artemis class battlecruiser.pdo
    3.2 MB · Views: 160
Status
Not open for further replies.
Back